Benim göğüs ucu etlerim kopmuştu resmen hiç bişi giyemiyordum yatamıyordum bile çocuğum masum masum bakınca ağlıya ağlıya emziriyordum son çare aventin göğüs kalkanını aldım uçları iyi oldu kenarları pişik yaptı sıcaktan ama şuan göğüslerim çok iyi emzirmem keyifli diyorum ve 50 gün çektim onu krem sürdüm göğüs kalkanını kapattım bir gün o göğsü emzirmedim elle sağdım aynısını diğerini yaptım şimdi geçti kopan yerlerde birleşti biraz mor ama olsun can yakmıyor