Pelinnsss Herkese merhaba doğumdan 2 ay sonra bir anda kaşınmaya başlıyorum ve her yerime atıyor aranızda böyle olan var mı acaba yediklerime çok dikkat ettim ama onunla bi ilgisi olmadığını düşünüyorum
Pelinnsss dk13 merhaba daha önce uyuz atlattığım için nasıl bi lanet olduğunu biliyorum ama bu öyle değil bi anda başlıyor 5 10 dk sürüyor bitiyor
Can21 Bende genelde hamılelikte çok kaşınıyorum kuruluktadır dedim ama yok ıkıncı hamileliğim ve çok zor yağı kremi sürüyorum ama sonuç yine aynı