Kızım 3,5 aylık doğduğundan beri çok uyuyan bir bebek yani hiç destekli uyutmadım yatağa koyarım ilk zamanlar emzikle uyurdu şimdi parmak emerek uyuyo. Ama bana sanki çok uyuyo gibi geliyo . Bugünden örnek verirsem dün gece 10 gibi uyudu sabah 9buçukta uyandı 10 buçukta tekrar uyudu 11buçukta uyandı 1 gibi tekrar uyudu 17.00 de tekrar uyandı 19.00 da tekrar uyudu 20.00 de uyandı 21.30 da tekrar uyudu hala uyuyo az önce uyanmadan emzirdim böyle uyanmadan sabaha kadar uyuyacak . Belki diyeceksiniz daha ne istiyorsun evet çok rahat bi bebek ama hani ne biliyim ilk çocuğum normal mi bilemiyorum