Ysf-kn ben de covid atlattım, emziriyorumdum da. Maske takmak dışında ekstra bir şey yapmadım. Siz bol bol kemik suyuna çorbalar, kekik çayı, kuşburnu çayı, nane limon yani anlayacağınız bol bol C vitamini tüketin. Bebeğinizi de sık sık emzirin.
Geçmiş olsun