Anneler merhaba. Herkes uyumamasindan şikayetçi benim biraz tersi. Mesela ilk defa dün gece hiç uyanmamis uyanıyor diye alarm kurmayı bırakmistim. 3 ay 12 günlük kızım. En son dün gece 1 ölçek çıkmıştı sütüm sagdim verdim sabah 6:30 da kalktı 3 saat yada Mak 4 saate bir 120 yada 100 CC mama verdim. 8de en son beslendi uyudu. Tekrar yedirmem lazım kalkmıyor. Zorla zorla anca aldı uyanmadı. Acaba bu bir hastalik mi yoksa kızım annesi gibi uyku düşkünü mü