Mltmsl Merhaba bebeğim 2,5 aylık sadece emziriyordum fakat 15 gündür mama vermeye de başladım. Su vermiyordum fakat şimdi mama ile desteklediğim için su ver diyenler oldu tavsiyeleriniz nedir. 15 gündür su vermemiş olmam zarar verirmi bebeğime
Nuray23 Mltmsl ben doğduğundan beri mama veriyorum. Bu sebeple su da verdim aydan aya miktarı arttırdim. Bence ver 3 4 çay kaşığı. Ağzınida temizlemiş olur.
zeynosunannesii Mltmsl doktorlar 6 aydan önce mama ise mama anne sütü ise süt dışında bişey vermeyin diyor.
mommymomm Mltmsl bende emziriyordum 3 bucuk aylıkken mamaya geçmek zorunda kaldık. aıle buyuklerı su ver dedıler hep doktoruma sordum. gerek yok mamayı suyla yapıyorsun zaten dedı canım. ben vermıyorum o yuzden. tabı sende kendı doktoruna danıs yınede
Aysenur348f Mltmsl doktorlar 6 ay meme de versen mama da versen suya ihtiyacı yok diyor. Ben vermedim ek gıda süreci ile başladı su içmeye
Sldmrt Mltmsl ben de oplumu hem meme hem mama ile büyüttüm 6 qyı dolana kadr hiç su vermedim anne sütününde mamanında çoğu su zaten ihtiyaçları yok
irva Mltmsl Oğlumda mama ile büyüdü.O dönemlerde mama sonrası çay kaşığı kadar verirdim ağzında pamukçuk oluşmasın diye doktorumuzda öyle önermişti mama kullandığımız için pamukçuk oluşumu daha çok oluyor.Verdiğime de pişman değilim.Oğlum şuan 15 aylık suyu çok sever maşallahı var.
YeniAnneIstanbul Mltmsl 6.ayda ekgidaya baslayana kasar su vermene gerek yok mamaya koydugun su yetiyor
Irmakprensesinannesi 2cocukannesi__ yanlış yapiorsunuz 6.aylik olana şu verilmez asla doktor lat dahi önermiyor şu zehirlenmesi vat bebeklerde bir araştırın derim
yasemin0728 Mltmsl benim kızım 39 gün anne sütü aldı sonrası hep mama ben 2 yada 2 buçuk aylıkken başlamıştım su vermeye şuan 7 buçuk aylık
E_kirkin0 Mltmsl doktorum mamanın büyük çoğunluğunun su olduğunu asla gerek olmadığını söylemişti ve suyla midesini gereksiz dolduruyormuşuz. 3-4 ay sadece anne sütü sonrasında mama+meme devam ettik 6. ayında ek gıdayla başladım su vermeye
Syyyy Mltmsl canım tabiki verme mamayı su ile yapıyorsun zaten ihtiyacını ordan alıyor. Bebeklerin bağırsak florası tam gelişemiyor su dan bile zehirlenen bebekler var. Şimdi gelecek ağzı temizlensin pamukçuk olmasın su ver diyecekler😄 pamukçuk da net olarak anne göğsü hijyensizliğinden biberon ucu hijyensizliğinden olur. Böyle cahilce düşüncelere inanmayın. Benim bebeğim de mama yiyor bazen hiç su vermedim ağzı da temiz çok şükür.
Hazal_170721 Mltmsl mama+emzirme olarak devam ediyosanız tam bilmiyorum ama biz sadece mama ile devam ettiğimiz için doğduğundan beri su veriyoruz doktorumuz önermişti
Irmakprensesinannesi Mltmsl 6.aya kdr asla su vermedim şuan 6 ay 3 günlük yeni yeni vejryrm ek gıdaya başladığımız ve meme mama gidyrz doğduğundan beri