İyi geceler kızlar kardeşim hamile 40 haftayı doldurmak üzere bu akşam kahverengi akıntı gibi bişey gelmiş sonra sancıları başlamış ama düzenli değil bi 20 dakka sonra bi 15 dakka gibi doğum başladımı sizce ne zaman gitsin hastaneye sancısı 1 dakika kadar sürüyormuş