Betul18 Kızlar ilk hamileliğimde 9 ay kustum hastanede yattım serum takıldım sürekli ikinci hamileliğimde böyle mi geçer yoksa daha mı rahat olurum
SeninAnnenBirMelektiYavrm Betul18 benim ikiside farklı oldu. Hiç belli olmaz aynı da olur farklı da olabilir
Zeynep11 Betul18 benim de ilk hamileliğim çok kötü geçti. Şimdi ki o kadar rahat ki varla yok arası 🌼 Tabi cinsiyeti de farklı o yüzden diyenler de var. İlki kız dı, şimdi ki erkek
Snowglobe Betul18 bugün aynı şeyi düşündüm. Hem suyum azdı hem kireçlenme vardı acaba yine olur mu diye endişe ettim durduk yere 😂
lalbg Betul18 annem 4 çocuğunda da 9 ay boyunca kusmuş tüm yemeklerden nefret etmiş. Ablam ilk hamileliğinde öyleydi ama 2. hamileliğini çok güzel geçirdi. Aynı olabilir de değişkenlik gösterebilir de. İnşallah aynı olmaz dua edelim☺️
Betul18 Zeynep11 benimde ilki kız kardeşi olsun istiyorum ama ya yine kötü olursam kızım bensiz durmaz
Zeynep11 Betul18 genel olarak 2.ler daha kolay geçiyor diyorlar ama herkesin farklı olur tabi. Allah bir kolaylığını veriyor