Merhaba kızlar 22 aylık oğlum var sabah 9 da kalkar en gec 2 bucuk 3 te yatar bir buçuk saat uyur kalkardı ama bir haftadır oğle uyksuna yatıramıyorum inanılmaz zorluyor beni bi bakıyorum saat 4 gelmiş hayla gözleri fal taşi gibi açık uyku sinyalleri yok sürekli gün içinde cok hareketli yerinde durmaz oğlum nerde hata yapıyorum bilmiyorum artık güçümde kalmadi gurbetteyim birde tek başımayım güçsüz hissediyorum kendimi ögle uykusnu bırakacakmi varmi bu aylarda bırakan uyumadığı zaman en gec 9 da yatıyor bi kere süte kalkıyor tekrardan yatıyor gece uyksunu iyi aldği için gerek duymuyor olabilir mi ?