Masal-33 Merhaba kızlar sezeryan sonrası kaçıncı gün ağda yaptınız özel bölge ve çok acıdı mı annem ameliyat yerin zarar görür falan dedi 1 ay olacak doğum yapalı sıkıntı olur mu
Lulemom Masal-33 40 ım çıkınca kuaföre gittim. Önce de gidebilirdim ama bekledim, hiç bişe de olmadı. Zaten dikiş yukarda oluyo. Oraya ağda sürmüyosun. Kızda dikkatlice aldı. Sonraki ağdalarımı hep kendim yaptım
Krtlmy Yahu benim dikişim baya aşağıda o bölgede kalıyo benm ki anorml mi acaba yyokmu benm gibi olan ben norml diye düşünmüştüm