Yarın ebebekte tüm kavanoz mamalarına indirim var. Ben evde yapamayacağım çorbaları ve mevsiminde bulunmayan meyve sebze pürelerini almak istiyorum. Hero baby 3 liraya düşüyor 10 tane ürün seçtim dolaba koyacağım. İki tane de hipp den çorba seçtiim. Brokoli ve pirinçli tavuk çorbası. Bebeğim altı aylık olunca yedireceğim. Çok heyecanlıyım umarım beğenir 😊 siz neler alacaksınız öneriniz var mı şunu da mutlaka al dediğiniz.