Bızımkı tabanı olan ayakkabıları ıstemedı. Ev patıgı gıbı olanlardan aldım ev ıcın ayrı dısarı ıcın ayrı. Hemen yırtılıyorlar bır ıkı gıymede 3-4 cıft kullandık sanırım. Ilk hepsı aynı sanıp duz patık gıbı olanlrdan aldım onlar cok kayıyordu. Altına Sıcak sılıkon surdum kaymaması ıcın. Sonra altı plastık olan buldum o kaymıyor evde gıyıyor son aldıgımı. Normal ayakkabıya gectık artık. Vicco kullanan cok sanırım ondan memnun anneler. Ben kullanmadım yanlıs yonlendırmıs olmayayım bu aldıklarım da 25-30 liraydı daha da pahalıları var, sımdıkı fıyatları nasıl bılmıyrm. Bir de pespese yırttıhı ıcın 19 kullandık numara olarak. Evdekı 20 numara 3-4 ayda numarası degıstı