Guligul Woody ombreyle baslayalim diyor kuafor de. Peki hangi sampuani kullanmaliyim? Algo likit kullaniyorum. 30 ml 30 ampul. 350 tlye almistim simdi kim bilir kac olmutur..
Noname21 Woody ilikli kemik suyunu ısıt içine biraz tuz at çok da güzel bir tadı oluyor. Ben corba niyetine içerim kizima da yediririm. Tuzsuzken tadı ne kadar kotuyse tuz atınca da bir o kadar guzel
Noname21 Woody kendin yapsan daha güzel aslında. Ama artik organik firmalar var onlardan bulursan al bir dene
Utkucan Woody Instagram’da falan hazır el yapımı satanlar var zaten bizler düzgün kaynatamıyoruz jöle kıvamına gelmiyor