Minikbirbaby oral döneme geçiyor çocuklar birde tükürük bezleri gelişmeye başladığı için kaşınıyor gayet normal az daha ileride ağzı üstü salyadan ıslanır ama el emmek meme reddine neden olabiliyor aklında bulunsun arada bırak da en iyisini yapıyorsun ağlarken falan etmiyorsa sakinleşmek için de olabilir bu bebekler garip varlıklar her şey her şeyden dolayı olabilir😂