Fdme
:) gitmeseniz daha iyi ama
buzluga atabileceği şeyler kolaylık olur onun için insan kahvaltıya bile bişey yapamıyor Poğaça olur börek olur
ama siz kendiniz oturup bir çay içer sohbet eder görür gelirim diyorsanız sevdiği tatlılardan alın bir çay demler içersiniz
evde bakarsınız eğer ihtiyacı varsa yemek yapmasına yardım edersiniz yaparsınız :) valla en güzeli bu olur