Ozge_ozdemir Egeminannesi bende iki gün oldu karantinadan çıkalı bendede kaldı öksürük çoğu kişide kalıyormuş
Ozge_ozdemir Egeminannesi evet hala daha var geceleri çok şiddetli nefes alamicsk gibi oluyorum ama kalıyormuş koranadan sonra