AylizNeva 2,5 aylik kızım var geceleri sütüm bazen gelmiyo mama vermem gerekiyor hangi marka almalıyım
Deletedmom5455451 AylizNeva ben hipp ve bebevita kullandım hala daha onalrı kullanıyorum herhangi bi sıkıntı yaşamadım
Balkupum2505 AylizNeva hep bebelac kullandim bi sknti yasamadim aksine kilo alimi falan güzeldi deneyin isterseniz
simiyyy Sütünü çoğaltmanın yollarını ara kardeşim bak benim bebe mama bebeği emmedi üç dört güne bi 210 lira veriyoruz mamaya. Mamanın tadını sütüme tercih ettiği için göğsümde dolu sütle kalakalmıştım. Naçizane tavsiyem. En iyisini sen bilirsin tabi 🌸
AylizNeva simiyyy bazen gelmiyo süt gibi hissediyorum normalde cok sakin bir bebek ama gece acıkıyor sütümde cok az geliyor cok olduğunda sağıp dolaba koymuştum onuda hic sevmedi zorla icip kustu :(