Merhaba anneler oğlum tam 4.5 aylık oldu. Sebebini anlamadığım bi ağlama nöbetleri var durmuyor kucakta yatakta oyun oynasak bile durmuyor uykuya düzgün dalamıyor dalsa da ağlayarak uyanıyor. Dişten dolayı olabilir mi ? Bunu nasıl anlarım ? Henüz çıkarmadı görünen de yok. Sakinleştirmek için var mı öneriniz tecrübelerinize çok ihtiyacım var