Kasım indirimleri sırasında denemek için Sleepy Bio almıştım. Numara olarak şu an giydirebiliyorum anca ve baya iyi. Normalde Prima kullanırız ve geceleri hala kalan 3 nr primaları bağlıyorum ama Sleepy Bio gündüz performansı hiç fena değil. Sadece kalıbı dar, Prima 3 giyen bebeğim Sleepy Bio 4 giyiyor.