senemmgncr Kızlar bebegimin boynunda isilik çıktı küçük küçük yayıldı neden olur ve nasıl geçer evde nasıl tedavi edilir biliyor musunuz
Miraaa123 Bizde çok çektik isilikten benim yaza denk gelmişti hergün yıkamıştık ince giydirmiştik yıkarken şampuan felan kullanmıyorduk doktorumuz demişti vücudunu sudan geçirip çıkartıyorduk öyle öyle geçti
Nursenac Hakiki gül suyu ve pudra karıştırıp krem şekline getir sür o çok rahatlatır ve hemen söndürür
irva senemmgncr Hayır olmaz isiliğe çok iyi gelir.Ben de o dönem isilik olduğu an gül suyu ile silerdim pamuğa döküp ertesi güne azaltır geçirdi.