irem16ycs 24.gün ağda yaptım valla.
Dikişim yok, doktorum yapıştırma gibi bir yöntemle yaptı hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏🏻 Doğumdan ertesi gün su geçirmez bant ile duşumu da aldım . Doğum sonrası 5.gün bant çıkarıldı ve duş aldım hiç bir problem olmadı, uyuşukluğum da yok çok şükür 🙏🏻