İyi akşamlar hanımlar. 4 ay 10 günlük bebeğim var nerdeyse 3 haftadan beri uyku konusunda o kadar yoruldum ki asla uyumak istemiyo zaten zor uyuyan bi bebekti ama bu aralar çok kötüleşti 2 saati geçiyo bazen uyutma süresi yoruldum artık geceleri saat başı sürekli uyanıyo normalde 3 ya da 4 saat kesintisiz uyuyan bebek her saat sanki etini koparmışsın gibi ağlıyo. Ne ayakta sallama ne beşik ne kucak sadece meme istiyo koyunca 5 dakika sonra hemen uyanıyo bi çözümünüz var mı gerçekten çok yoruldum artık