Deletedmom6262 Kızlar 4 buçuk aylık bebeğime 2 3 saatliğine bezini takmasam altı ıslak kalırsa hasta olurmu bez takmamam lazım uyanıkken imkansız
Eysar Deletedmom6262 üstü örtük durabiliyor mu aciyosa hasta olur hem çiş yaotiginda değiştirin altındakileri bırakmayın öyle cisli vs
sherlock_mom Deletedmom6262 altı ıslak kalırsa bezsiz hasta olabilir özellikle karın ve sırt bölgesi daha çabuk hasta eder bence
Annemiyimben Deletedmom6262 Yıkanabilir bambu bebek bezleri var onlardan alın isterseniz geceleri için pofuduk bebek külotları da var onlar hava aldırıyor ya da gece çişini yaptırın
Balkupum2505 Deletedmom6262 ciş cok beklerse soguk olur üşütür yani sık sık kontrol ederek islak birakmamaya calisin
Deletedmom6262 sherlock_mom Çişini da az az yapıyor düşünüyorum düşünüyorum ne yapsam diye uyurkende hep pijamasini değiştirsem rahatsız olur yada çıkartıp üstünü ortsam üşür ne yapacam 🤦
deniz-95 Deletedmom6262 ablamda da yapışıklık olmuş küçükken o zamanın doktorları Ankara’ya sevk etmişler. Annemler de gidememiş tabi o zamanın imkanları. Her temizlemede çok detaylı temizlemişler orayı açılsın diye. Zamanla da açılmış zaten. Siz de temizliğini masaj yapar gibi yapın dilerseniz. Annem bana bunu dediği için alt temizliğine çok dikkat ediyorum.
sherlock_mom Deletedmom6262 yarım saatte 1 kalkıp kontrol edin ısıtıcı açın yada kombiye yüklenin bence hasta olmasın yazık biz bile üşüyoruz hemen 3 saat falan baya uzun
Deletedmom6262 Annemiyimben Bi bakım internetten geçen bakmıştım sizdirmasin diye yine naylon takıyor
ebevren Yeğenimin idrar deliği çok darmış az idrar yapıyordu küçük bir cerrahi işlemle düzeldi şükür o da çok kilolu hep ödem yapmış vücut yeterli idrar çıkışı olmadığı için
Deletedmom6262 ebevren Benim kızımı da bugün o yapisikliğini acacaz dedi kanar idrar yaparken ağlar dedi izin vermedim belkide hava aldırıp krem surersem geçer inşallah kız bebek büyütmek zormuş
ebevren Deletedmom6262 yeğenim 1yasinda sadece iki gün yanma oldu geçti hemen korkulacak birşey yok Allah’ın izniyle bence ertelemeyin bu durumu
Annemiyimben Deletedmom6262 benim kızım da aynı soruna yakın ara ara havalandırırım ve sadece su ile yıkarım çok nadir Gül suyu ile temizlerim biraz önce hafif kızardığını gördüm hemen bambu bezi taktım valla bize iyi geliyor naylon bezden iyidir diye düşünüyorum
Nurozcn Deletedmom6262 instada prema sundari diye biri var isterseniz takip edip tuvalet iletişimi bilgilerine bakın youtube da var hatta. Belki bezi bıraktırabilirseniz daha rahat olur
Deletedmom6262 deniz-95 Bende orayı pamukla detaylı temizliyorum belkide zarar vermisimdir ondanmi acaba yapıştı diye aklıma geldi bide masaj yapmayı denicem