Kızım 1 yaşında. Şuan aptamil kullanıyoruz sadece yatarken veriyorum sütünü gündüz yemeklerle ara öğünlerle ara sıra anne sütüyle doyuyor. Az önce reklamda gördüm SMA İYİ GECELER diye mama çıkmış acaba uyku mu veriyor uykuda daha mı tok tutuyor sabaha karşı ya da yattıktan birkaç saat sonra kalkıp yine mama yiyor çünkü bazen emiyor ama yetmiyor meme, mama yemeden uyumuyor. Kullananlar varsa yazabilir mi? Muhallebi tarzı şeyler hiç sevmiyor bu arada irmik muz eskiden yapardım tok tutması için yemekten sonra ama yemiyor artık. 🤷🏻♀️