Kızlar merhaba bebeğim 5 gündür falan sadece akşam uykusuna geçişte biberona kafayı çeviriyor ağlama krizine giriyor sonra tekrar biberonu tutuyor tekrar ağlama krizine giriyor ve hiç bir şekilde sakinleşmiyor kucağıma aldığımda sakinleşiyor 15 dkka sonra düzeliyor sizce sebebi ne ilk defa böyle bir durum yaşıyorum yaşayan varmı aranızda bu arada 4 ay 6 günlük bebeğim