tugbac dogdugunda da vardi. Bu sira kuculdu. 8.ayima giriuor. Korkmayin lutfen❤️ Evlat iste anliyorum sizi ama cok normalmis bunlar. Bugun teyzemle konustum. Yegenim erkek ilk dogdugunda ensesinde sizin anlatyiginiz gibi beze varmis. Halada varmis hic hir sorunuda yok yag bezesiis sadece suan 12 yasinda