Ben kullandım ama doğru mu bilmiyorum yani bizde herhangi bir enfeksiyon belirtisi olmadı birde açıldıktan sonra 1 ay içinde bez tüketilmeliymiş sonra doğru sonuç vermiyormuş o yüzden çok mantıksız geldi bir dahada almadım çünkü açtığım paketten sadece 2 adet kullandım gerisi çöp oldu