Benimki 16 aylık. Bahsettiğiniz dönem hem atak hem uyku gerilemesi olan dönem, ikisi birden çıldırmalık bi dönem yaşatıyor. Bazılarında uyku sorunu uzun süre kalabiliyor, benimkinde kalmıştı. Uzun süre geceleri saat başı uyandım. Zamanlam bu da geçecek merak etmeyin.