İkiz anneleri fikrinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var ikiz bebeklerim var bir kız ve bir oğlan 4aylıklar kiloları 6 ve 6,5.bazen sayfada anneler bebeklerin boyunu ve kilosunu paylaşıyo gördüğümde benimkiler ufacık kalıyo sizin ikizlerin gelişimi nasıldı ve bakımını nasıl hallediyordunuz bildiklerinizi ve önerdiklerinizi paylaşırsanız çook sevinirim