Mucizem11 İyi akşamlar herkese doğum yapalı 5 ay oldu 3 ay sonra regl oldum fakat 2 aydır regl olamıyorum geçen ayda kahverengi akıntım oldu pek üstünde durmadım fakat gine 2 gündür kahverengi akıntım var sadece normalmi başına gelen oldumu
Semihinannesi Mucizem11 bende dogum yapali 4ay 2gün oldu dogumdan sonra 40ım cikti 15gun sonra adet oldum sonraki ay bida oldum ve ayni günlerde olmustum ama bu ay olmadim 7gün gecti gebelik testide yaptim negatif cikti hormonlardan kaynakli olamiyoruz heralde
JstDef Mucizem11 Doğumdan sonra rahmin kendine gelmesi 6 aydan 1 seneye kadar sürebiliyor. Bu süre içerisinde de adet düzensizlikleri normal görülüyor. Yine de 2 adet döngüsü kadar gecikirse doktorunuza danışmanız en iyisi olur.
Mucizem11 Semihinannesi zaten doğum öncesinde de regl düzensizliği vardı ama son 2 aydır kahverengi akıntı sürüyor 2 3 gün boyunca kafama takıldı