Kbrk 20 günlük bebeğim var normal doğum yaptım çokk zordu dikiş attılar daha yeni dikişler toparladı bu sefer de hemoroid basur problemim var göğüs uçlarım acıyor çok zor durumdayıö gümüş kapak lansinoh krem kullanıyorum ama basur beni mahvediyor
Yeldaaa Kbrk hametan pomad kremi alın ve sürün tek ilacı hemoroide hemen fark edecek. Göğüs içinde avent göğüs kalkanı ilk günden beri kullanıyorum çok şükür yara olmadı 👍
maysa-19 Kbrk göğüs yarası bı sure sonra geçiyorda ama basur fena.dogumdan kaynaklı mi oldu.baharatli yada kabızlığı tetikleyen şeyler yememeye çalış.doktora gittinmi
Deletedmom_8 Kbrk göğüslerin için kendi sütünle masaj yap en sağlıklısı ve en iyisi bu hemoroid içinde daha yeni doğum yapmışsın doktor kontrolünde al ilacı bir tanıdığım kadın doğum bölümüne gitmişti aynı sıkıntıdan doğum yarası taze olduğu için ama normalde hemoroid için genel cerrahi bakıyor.
Kbryyy Benimde aynı durum olmuştu canım sanırım normal yapan herkeste bu oluyor. Basur İçin anestol kullanmıştım. 50 gün sonra falan tamamen iyileşmiştim basur memesi bile bitmişti. Göğüs ucuna ise mustela kullanmıştım
Habibe09 Benim de aynı problem oldu doğumdan sonra acısı başladı zeytinyağı ark okrem herşeyi denedim ama olmadı acısıda geçmedi küçülmedi de. Locafen die bi krem var hemoroid için anında geçti
KayraHamz Canım göğüs ucunu bende çok çektim lansinoh filan kullandım bana mısın demedi fito krem aldım bir fito krem sürdüysem peşine lansinoh sürdüm hemen geçti çok şükür
cicins95 SuleAs hemoproin krem al canım hamilelerin emzirenlerin kullanıma uygun doğal içerikli çok faydasını gördüm ben
clem_emtine Basur için hemopropin krem öneririm canım içeriği temiz olduğu için emziren anneler kullanabiliyo çok da iyi geliyo ben bu kremle kurtuldum basurumdan, meme ucu için de kapağı düzenli kullanmaya devam et ve sarı kantaron yağı sür