2-prensesannesi Kızım 2 yaşındayken böyle birsey fark ettim şuan 3 yaşında arada kontrol etmek istiyorum ama asla izin vermiyor kafamı kurcalıyor başına böyle bir şey gelen varmı
Sedaaslann 2-prensesannesi kızımın doğuştan böbrek reflüsü var 5 yaşında fark ettim biraz kapanmaya başlamıştı o hafta zaten kapalı amelyat olacaktı amelyat sırasında açmışlardı tekrar kapanmafı çok şükür şuan 6,5 yaşında
2-prensesannesi Tortilla_ doktora gittik zaten krem verdi kullandık tekrar gittim korkulacak bir şey yok dedi açılmış dedi ama ben tekrar kapanacak diye korkuyorum
kardelen85 Merhaba ; doktora götürdünüz mü benim yakınımın çocuğunda da var aynı durum ilaç verdiler ilaçla açılma olmazsa ( tekrar kapanma olabiliyor ) müdahale edilmesi gerekiyor diye biliyorum. idrar yolu enfeksiyonu riski yüksek gruptalar ne yazıkki
2-prensesannesi kardelen85 doktora götürdüm 2 defa sıkıntı yok korkulacak birşey de yok dedı doktorumuz ama ben tekrarlamasından korkuyorum az önce kendini kaşıdığını gördüm krem falan kullanalım dedım ne yaptıysam göstermedi biraz inatçı bende üstüne gitmek istemiyorum