Yaduuu Weewell var ben de. Fakat çok kullanmadım. Peteklere ıslak havlu koymak daha iyi diye düşünüyorum. Öyle yapıyorum.
Yaduuu Busra2326 ☺️ bir arkadaş peteklerde kuruluk yaşıyorum yazınca ona da cevap olsun istedim. Okudum postunuzu ☺️☺️ dediğim gibi weewell var ben de degerlendire bilirsiniz. Su tankı büyük sürekli su doldurma olmuyor.