Busara2735 Sütümü bebeğime sağarak veriyorum ama dünden beri hep aynı ml sağıyorum azalıyor gibime geliyor. Üstelik dün ve bugün biraz emzirdim emzirince normalde artıyordu sağdığımda. Bebeğim daha 41 günlük fikri olan, önerisi olan var mı?
Semihinannesi Busara2735 su için bol bol süt arttirici seyler tüketin dereotu havuç marul bende cok ise yaramisti ama artik oğlum emmiyor 4aylık bir aydır emmiyor sağiyordum azaldı gittikçe.ben mamada takviye yapıyodum
Busara2735 Semihinannesi teşekkür ederim suyu içiyorum rezene humana çay da içiyorum. İnşallah düzelir ek gıdaya geçene kadar ne kadar süt içerse kardır o güne kadar yeterse ne ala. Mamayı iki hafta bizde verdik sarılığı vardı atlatınca bıraktık şimdilik süt yetiyorda bu ml ye kafayı taktım acaba azalıyor mu diye