hellomom bize de 2 güne bir gelen abla var, çok sıkışırsam arada küçüğü ona da paslarım annem de arada gelip yardımcı olur diye düşünüyorum da işte yine de nerden bakarsan bak zormuş anlattığına göre😬 allah yardımcın olsun, umarım en kısa zamanda uyumlu bir şekilde geçinmeye başlarlar