Kızlar Allah aşkına bana akıl verin. Kuzım 2 ay 13 günlük. Hiç bi şekilde uyutamıyorum. Gözleri kıpkırmızı sürekli ağlıyor. Beşiğine koyduğumda veya ayağımda sallamaya çalıştığımda kıyameti koparıyor. Beyaz gürültü uyku müzikleri filan hepsini denedim nafile. Kucağımda pışpış yaptım yine yok. Birtek karşılıklı iki kişinin çarşafta sallamasında uyuyor o da 5 dk sonra uyanıyor. Çok yoruldum gerçekten☹️☹️☹️