Eymenulus Benım oglum 4 ay 23günluk benı emmıyor ve günde üç biberon devam sutu içiyor iki seferde katı mama yiyor ve bezi hiç çiş dolmuyor normal miki günde bir bez sabahtan akşama kadar duruyor dolmuyor bile normalmiki
Mirayalp Eymenulus cnm norml bi durum degl bnm oğlum cok cişini yapıyor cok su tüketiyo 3biberon az degl kaka yapmadıgnda 3saayte degştryprm bn
Eymenulus Mirayalp yanı gunde üç biberon 120 içiyor iki öğünde katı yiyor suyu cok içmiyor ve bırgun boyunca boyunda bezı hıc dolmuyor tek bırkere anca yapmış oluyor ve tahlıllerı de temız nıye boylekı bılemedım ya
Eymenulus Bu ayda olupda kac sefer degıstırıyonuz kaç sefer olması lazımkı ya kafayı yıyecem bıye böyle oldukı onceden balon olurdu bezi simdı hıc yok
Oyku123ss11 Bizimde 4 ay 2 gunluk ve gunde 4 bez degisyo bazen 2 bez sicak ya terliyo her emme sonrasi su veriyorum mama da yiyo kilo alimi normal ve tahlilleri de temiz cikiyosa normaldir herlde doktor degiliz onlar daha iyi bilir sordun mu bu durumu canim