Nzliglsuleyman Kızlar 5 aylık bebeğim var idrar yollarında enfeksiyon vardı iğne kullandık fakat tekrar kontrole gitmedim evde 36.7 37 civarı çıkıyor ateşi bazen kafası ateşli gibi geliyor dişten mi sizce enfeksiyondan mi
HonKiPonKiDoNiNo Nzliglsuleyman Enfeksiyon yuksek inatci ates yapar, Antibiyotik surup 3 gun sonra dusuruyor anca.. Kac gun igne oldu bebeginiz ?
Eskici777 Nzliglsuleyman enfeksiyon varsa ateş sürekli olur, yani enfeksiyon bitene kadar ateşin düşecegını düşünmüyorum. Ama dişten ise ateş bi şekilde biter
Nzliglsuleyman HonKiPonKiDoNiNo 7 günluk vermişti fakat koranadan dolayı 6 gün yaptırdık ama 20 gün filan oldu biteli
HonKiPonKiDoNiNo Nzliglsuleyman O zaman dis ile alakalidir, 20 gun uzun bir sure gecmemis olsa ates cok yuksek olurdu.. Ama siz yinede bi kontrole goturun iciniz rahat etsin