Yagmurr_y Herkese merhaba, reyap hastanesi doktorları hakkında bilgisi olan var mı? Hangisini tavsiye edersiniz , nasıllar ?
_____ Yagmurr_y ben başlıca reyap hastahanesini tavsiye etmiyorum çok ilgisizler ve tamamen para odaklılar maalesef
Yagmurr_y Yedek selam canım, ikisinede gittin mi nasıllar? Muayane sırasında ilgililer mi yoksa sorarsan mı cevaplıyorlar ? Telefon numaralarını veriyorlar mı ?
Yedek Yagmurr_y Behzat bey yeni doğum yaptığımda ki doğum doktorum çok bilgili yalnız çok soru sormanıza müsade vermiyo gerekli gördüğü herşeyi anlatır bi sorun varsa açıklar yoksa çok fazla bişey anlatmaz, ama Refika hanımla daha rahat konuşursunuz telefon numarasını verir mesajlara da dönüş yapar kısacası ikiside güzel muayene eder yani
Yagmurr_y Yedek çok teşekkür ederim. Sizin bebeginiz kaç aylık ? Refika hanm acaba ek gıda döneminde listeler falan veriyor mu