Kızlar bebegim 8 ay 11 günlük ilk diş cıkarısı. Altta iki tane. Bi hafta oldu ishal. Kilo kaybi vae gibi geliyor bana. ek gida hic yemiyor. Sütü bazen zorla iciriyoruk bazen iştahli o degisiyor ama iki gündür sabah 7 den aksam 8 e kadar sadece bir kere bir saat uyuyor. Butun gun agliyor cok huzursuz. Aksam saat 6 dan 8 e kadae agliyor uyutmaya calisiyorum ama cok direniyor. Aglayisiyla butun site ayaga kalkiyor. Bu ishal cok uzun surdu cok endiseliyim yarin sabah doktorumuza goturucem basina gelen var mi ishal bu kadar uzun surer mi dişten midie baska birsey olabilir mi cok korkuyorum lutfen fikirlerinizi yazin yardima ihtiyacim var 😔😔