cicekbahcem Prensinannesii19 Gelen misafire göre ikram değişir. Ama zamlar sonrası haklısınız uygun ve lezzetli şeyler yapmak lazım biraz zor ama 😑
Irmakefe Prensinannesii19 aynen canım bu zamlar çok can sıkmaya başladı ama napcan yinede mecburen oluyo misafir ikramlık hazır senin postu gormusken kızlar sizde bana hele fikir yarın kahvaltıya gelen misafire ne yapılır sabaha eltimin kızını çağırdım kahvaltıya ne yapım diye dusunuyom
_tospikannesi Prensinannesii19 çok abartmaya hic gerek yok zaten cogu yenmiyor. Çay saati ise tatlı tuzlu birde salata tamam
Aleynatnr45 Yarın eltim gelecek 4 5 çeşit olacak elimden gelen bu bebekle yapabilsem daha da yaparım kişiden kişiye verdiğim değer değişir ona göre de hazırlık yaparım
Irmakefe Fatma69 Aynen canım tam benimde aklımda olanlar pankek ve patates kizarticam bide hamur kızartim dedim yanına teşekkür ederim canim
Narin9 Prensinannesii19 akşama ise çok bişey gerek Yok bence ya en 1tatli 1kurabiye bide börek en fazla yeter
Mmeelliikkeee Prensinannesii19 ben herkese tepsi tepsi yapmıyorum buzluğa atıyorum gelen kişi sayısına göre pişiriyorum yada çözdürüyorum .. tatlı tuzlu kurabiye ilk hali gibi oluyor.. haşhaşlı cevizli çörek yapınca atarım mesela 36 dilim olur 8-10 paketlerim börek sararım atarım yine sayılı .. içli köfte vs ona göre kızartırım hem pratik çeşitli hem daha uygun oluyor ..