Kızlar kızım 2 yaşında inşallaj kardeşi doğana kadar 3 yaşına yaklaşmış olacak hamileyim. Ancak korkuyorum çünkü birinci doğumumda zorunlu sezaryen oldum kızım 4500 gr doğdu ve rahmim zorlandığı için boşaldı yani atoni yaşadım rahmim alınacaktı veya Allah muhafaza anne ölümü 🥺🥺 bu yüzden şu an ikinci doğumumdan korkuyorum ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye. Muhtemelen bunda 37 haftada falan alırlar kızım 40. Haftaydı normal doğum içi bekledim ama kızım kilolu olduğu için aşağı inemedi rahmimi çok zorlamış. Anlayacağınız zorlu ve travmalı bir doğum yaşadım benim gibi bunu yaşayan umarım olmaz ama aramızda varsa ve ikinci doğumunu yaptıysa nasıl geçti anlatabilir mi 🙏🏻