Masalll0707 Hanımlar kızıma ilk adım ayakkabısı almak istiyorum ama tam ortopedik olmasını istiyorum marka ve ayakkabı önerisi yaparmisiniz rica etsem
Kizimmmmm Masalll0707 İlk adimi vicco aldık. İkinci ayakkabısını Nike aldık. İkisinden de çok memnun kaldık.
Minigimm16 Masalll0707 henüz adım atmaya başlamadık 7 ayligiz ama vicco almayı düşünüyorum hatta geçen hafta dış hediyesi olarak babam da Ayni markanın ayakkabısını almış 😅
Masalll0707 Kizimmmmm bende o iki marka arasında kaldım hatta nike mi alsam diyede düşünmüyo değilim ama bilemedim ayaklarının ucuna basarak yurudugu içinde ortopedik olsun istedim
baharat Vicco tercih ettik ve bence o da rahat etti hatta sonra botlarını da aynı marka tercih ettim memnunuz