Ben 3 gün bebivita kullandım ne gaz yaptı ne kabız… Sonra evolvia geçtik canım. Doktor önerisi ile kilo alıyormu almıyor mu anlayamadım önemli olan kilo değil zeka ve kas gelişimi vicud gelişimi.. kilolu olup hantal zekası düşük olacağına zayıf çevik Zeki olması daha makbul benim için…