Minikpandamm kesinlikle yaptırmalısınız.Tam 3 aylıkken yaptırdık,bilseydim bu kadar kolay olacagini daha erken yaptırırdık.Sabah oldu,o gün biraz huysuzlandı ama gecesine bile cok rahat uyudu.Daha da huysuzlanmadı,sanki hic sünnet olmamış gibi☺1 haftaya da dikişleri düşmeye başladı.Simdi 16 aylik hayatta durmazmış.