Merhaba anneler , bazilariniza saçma gelebilir ama kafama takılan bişey var 🙂 Britax Romer marka travel sistem Bebek arabasi kullanıyorum. araba puseti parçasında bebegimi koyduğum zaman sanki bebek torba gibi yigiliyormus gibi düşünüyorum. Tam anlatamadim aslında ama puset dar olduğu için bebek sanki 1 saatten sonra rahatsız olacakmış gibi düşünüyorum. Pusetlerde bebekleriniz rahat ediyor mu? Yoksa AVM’de falan gezdirirken nasıl arabalar kullanıyorsunuz ?
Kullandığım araba ve puset görseli 