3yasakadarsifirekran Kızlar 52 gün önce sezeryan ile doğurdum 4 gün önce adet oldum ama çok fazla geliyor hep arkama geçiyor pedim tamamen kaplanıyor sizinde öyle mi olmuştu
Aysegl59- 3yasakadarsifirekran evet bende normal doğum yaptım 3 ay sonrasında adet oldum ve depent külot hatta bazen bebek bezi kullandım aşırı çok olmuştum ilk defa afedersin parça şeklinde geliyordu ama olsun içimiz temizleniyor bence :)
ayda17 3yasakadarsifirekran bende sezaryen ile doğum yaptım ilk adetimi 7.ayda oldum. Aşşşııırııı kanamam ve ağrım olmuştu🤦🏻♀️ Doktoruma yazdığımda çok normal olduğunj söyledi. 1,5 senedir adet görmüyorsun normal telaşlanma dedi. Ben bebek bezi takmıştım 1 hafta boyunca☠️
3yasakadarsifirekran Aysegl59- endişe ettim bende çünkü bildiğin oluk oluk akıyor teşekkür ederim cevapladığınız için
3yasakadarsifirekran ayda17 valla bende öyle takıcam galiba çok fazla kremrengi koltuğuma bile geçmiş
ayda17 3yasakadarsifirekran benimde koltuğum krem renk ve benimki de lekelenmişti🤦🏻♀️ Bende bebek bezi işe yaradı zaten 2.adetimde normale döndü sayılır yine yoğundu ama ilki gibi değildi en azından 😁
Zyneepemree 3yasakadarsifirekran benimde 40 ımda öyle olmuştu depand kullanıyordum 3.ayımda normal regla döndü 2 aydır düzenli oluyorum
3yasakadarsifirekran Zyneepemree bende depend taktım hatta onun üstüne ped yapıştırdım garanti olsun diye
Egesmom05 3yasakadarsifirekran 45. Gün regl oldum aynı şekilde aşırı fazla ve ağrılıydı. 9 ay geçti hala aynı 3 tane iç çamaşırı giyiyorum yine de geçiyor 😔😔
3yasakadarsifirekran Egesmom05 hadi ya umarım sadece ilke özeldir bu durum yoksa çok zor ya anlamadan geçiyor
Egesmom05 3yasakadarsifirekran umarım ben şu an regl olduğum an şarrr diye boşalıyor inanılacak gibi değil 4 paket ped bitiyorum 5 günde günlük ped harici 😔
Zyneepemree 3yasakadarsifirekran depand kalın oluyor zaten saatte bir değiştirirseniz pek sorun olmaz diye düşünüyorum yani bende olmamıştı