@blue5 bir de banyoyu önceden ısıtın ben ısıtıcı kullanıyorm ve banyo sürecinde de yanıyor oluyor, banyo sonrası bebeğimi sarıp sarmalayıp yatak odasına alıyorum ısıtıcının önünde giydiriyorum hemen artı suyunu önceden hazırlıyorum, kızımı da hemen soyundurup ince battaniyeye sarıp banyoya götürüyorum, banyo sonrası çok dikkat etmek gerekiyor genelde banyo esnasında üşütüyorlarmış bebekler, hemen sarmak gerekiyor sudan çıkınca