Bety2 pinkooo_02 2 aydayız sağlık ocağı yapmamızı istedi özel bir aşı dedi . Bende bilmiyorum kararsızım yapıp yapmama konusunda
Limonlusu pinkooo_02 mutlaka yaptırın. Aşı olmasına rağmen rotaya yakalandı hafif atlatıyor dedi doktor ama çok kötüydü. Hafif olmayan hali nasıl olurdu bilemiyorum
Sueris pinkooo_02 ilk dozu 3. Ayda yaptırdım bu ay sonu 2. Dozu yaptırcaz agzına damlatıyolar zaten igne falan degil ablam eczacı ve önerdi kesinlikle
Deha_2021 pinkooo_02 Ben yaptrdm. 3 aylıkken ilk doz. 5.ayda da 2.dozu olacaz. Ağız yoluyla verildi çok şükür Bi şey olmadı hemencecik aldınyvum.
pinkooo_02 Bety2 bende doktora sordum nasılki diğer aşıları yapıyorsanız buda aynı Bi fark yok yaptır dedi yapanlar varsa bari yazsalar
pinkooo_02 Sueris sizin bebişinizin nelere alerjisi var peki bazıları diyor alerjik bebeklere öneriliyor kafam karışıyor
Deha_2021 pinkooo_02 Valla sen de bebeğinin iyiliği için iyi yapıyorsun canım. Keşk bu özel aşıların hepsini devlet karşılasa. Ne kadar aldınız aşıyu
Sueris pinkooo_02 ben cok takmıyorum yumurta yeme dedi ama ben yiyorum arada peynir kaşar vs yeme dedi yinede yiyorum vitamin alması lazım sonucta azda olsa
Deha_2021 pinkooo_02 Hmm anladım canım. Valla Biz 340 TL ye aldık. İki dozu toplamda 680 TL. Erken sipariş verdik.
pinkooo_02 Sueris çok haklısın Peki belirtileri nelerdi bebeğinizin nasıl anladınız, alerjik olduğunu
pinkooo_02 Sueris Peki kakası düzwldimi mukus bittimi ben ne kadar dikkat etsemde kesinlikle süt ürünleri ağzıma bile almıyorum 1 aydır ama halen kaka mukuslu