Bugün doğum yapalı 2 ay oldu .korse çok nadir kullandım elimde olanı kullandım korse alamadım başka bana şuan kullan diyorlar fakat 2 ay geçmiş Bi ise yararmi sezeryan olmuştum çok ağır geçti seseryanim ve toparlanma sürecim ağrım olur diyede korktum ama keske taksaydim 🥲